برسی دوربین بلک مجیک Blackmagic Design Pocket Cinema Camera 6K Pro (Canon EF)

نقدر و برسی

دوربین بلک مجیک Blackmagic Design Pocket Cinema Camera 6K Pro (Canon EF)

نقد و بررسی Blackmagic Pocket Cinema Camera 6K Pro

Blackmagic Design با تکیه بر موفقیت دوربین قبلی Pocket Cinema Camera 6K خود، Pocket Cinema Camera 6K Pro را که یک دوربین کامپکت تقریباً با امکانات کامل Super35 است به خط سینمای خود اضافه می کند. 6K Pro این دوربین دارای عملکردهای ضبط، حسگرها، محدوده دینامیکی، دکمه ها و پورت های مشابه نسخه قبلی خود و همچنین انواع ویژگی های مهم جدید دیگر مانند صفحه نمایش لمسی خازنی HDR متحرک 5 اینچی با روشنایی 1500 cd/m²، EV است. این گزینه فیلترهای ND شفاف 2/4/6 استاپ، دو ورودی mini-XLR، ساعت کد زمانی دقیق، اسلات برای باتری های سری L NP-F570 و دانش رنگ جدید نسل 5 را اضافه می کند.

6K Pro با فرم فاکتور کمی بزرگتر از 6L، با همان رزولوشن 3456X6144 تا 50 فریم در ثانیه ضبط می کند و با پشتیبانی از قابلیت اتصال لنزهای EF مانت کانن، به کاربران امکان استفاده از طیف وسیعی از پایه های EF/EF-S را می دهد. هنگام استفاده از لنزهای EF mount سازگار، از عملکرد عنبیه، فوکوس خودکار و زوم از طریق ارتباطات الکترونیکی پشتیبانی می کند.

دوربین 6K Pro می‌تواند با برش دادن تصویر دوم از یک فریم، زوم کردن تا 8K، یا گرفتن فیلم‌هایی با جزئیات بسیار با لنزهای پایه EF/EF-S مورد علاقه شما، یک فریم را به دو فریم تبدیل کند. پردازش رنگ داخلی جدید Gen 5 باعث می شود فیلم های K Pro 6، 6K و BMPCC 4K به راحتی برش داده شوند. با استفاده از اسلات کارت داخلی CFast 2.0 و SD / UHS-II، یا از طریق درگاه HDMI با اندازه کامل در یک سوئیچ مینی ATEM اختیاری برای پخش زنده، یا از طریق درگاه USB Type-C برای کلیپ های طولانی تر در یک SSD خارجی ضبط کنید. . 6K Pro شامل گواهینامه DaVinci Resolve Studio و از ضبط Blackmagic Raw از سنسور پشتیبانی می کند. استفاده از فرمت Raw با فراداده حسگر، ویرایش را برای هر پروژه ای ساده می کند و ویرایش را با DaVinci Resolve آسان می کند.

دوربین جادوی سیاه 6K Pro با اندازه جمع و جور خود، کنترل‌های آشنا و چیدمان منوی مدل 6K مانند پشتیبانی از ISO تا 25600، محدوده دینامیکی تا 13 استاپ و خروجی مانیتور با وضوح 1920×1080 را حفظ می‌کند. پشتیبانی صوتی حرفه ای اکنون شامل دو ورودی mini XLR با +48 ولت فانتوم، ورودی استریو 3.5 میلی متری، بلندگوی مونو، خروجی هدفون و سیستم میکروفون استریو داخلی است.

از دیگر ویژگی‌های مدل حرفه‌ای می‌توان به پشتیبانی از ابرداده لنز و برنامه D LUT3 برای نظارت و ضبط، ضبط تصویر تا 21.2 مگاپیکسل و دستگیره چند منظوره که امکان عملکرد با یک دست را می‌دهد، اشاره کرد. چندین دوربین را با اتصال یک ژنراتور کد زمانی خارجی به ژنراتور کد زمانی داخلی 6K Pro (قابل دسترسی از طریق درگاه صوتی 3.5 میلی‌متری) برای کنسرت‌ها، رویدادها یا موارد دیگر که به چندین دوربین نیاز است، همگام کنید. سپس با استفاده از Resolve برای همگام سازی خودکار فیلم های چند دوربینی پس از ضبط، در زمان ارزشمند خود صرفه جویی کنید.

علاوه بر دوربین DaVinci Resolve Studio، 6K Pro دارای منبع تغذیه 30 واتی است که شارژ همزمان باتری، باتری NP-F570، درپوش پورت لنز و بند دوربین را ارائه می دهد. لوازم جانبی اضافی که به طور خاص برای 6K Pro طراحی شده اند شامل BMPCC Pro EVF و BMPCC Pro Battery Grip هستند که به طور جداگانه در دسترس هستند.

ویژگی های جدید دوربین 6K Pro

  • صفحه نمایش لمسی خازنی متحرک 5 اینچی HDR با روشنایی 1500 cd/m²
  • فیلترهای ND شفاف داخلی 2/4/6 استاپ
  • دو ورودی mini-XLR
  • ارتباط الکترونیکی لنز با عنبیه، فوکوس خودکار و کنترل زوم با لنزهای سازگار در دسترس است.
  • ساعت کد زمان بسیار دقیق
  • اسلات باتری سری NP-F570 L
  • دانش جدید رنگ ها 5 نسل
  • گیرنده EVF حرفه ای (چشم انداز) و باتری دستی اختیاری (فروش جداگانه)

ویژگی های Blackmagic Cinema Camera 6K Pro

پایه EF کانن

از بین طیف گسترده ای از لنزهای Canon EF / EF-S انتخاب کنید

حسگر تصویر Super35

دوربین 6K Pro این سنسور از یک سنسور در اندازه Super35 با محدوده دینامیکی 13 استاپ و ایزوی دوگانه تا 25600 استفاده می کند تا تصاویری با رزولوشن 6144×3456 با حداکثر سرعت 50 فریم بر ثانیه ثبت کند.

گزینه های Blackmagic Raw و ProRes

بسته به نیاز پروژه، می توانید تصاویر را با Blackmagic Raw یا ProRes 422 ضبط کنید.

وضوح تصویر تا 6K

وضوح چندگانه از جمله 3456X6144 (6K) و 6144X2560 (6K 2.4:1) و 5744X3024 (5.7K 17:9) و 4096X2160 (4K DCI) و 1920X1080 (HD)

گزینه های مختلف ضبط

ضبط داخلی در کارت‌های حافظه CFast 2.0 یا SD / UHS-II یا ضبط کلیپ‌های طولانی‌تر با استفاده از خروجی USB Type-C روی SSD خارجی

شامل گواهینامه DaVinci Resolve Studio

6K Pro سازگار با DaVinci Resolve و شامل یک کلید فعال سازی برای Resolve Studio است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین بلک مجیک Blackmagic Design Pocket Cinema Camera 6K Pro (Canon EF)" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین بلک مجیک Blackmagic Design Pocket Cinema Camera 6K Pro (Canon EF)"، کلیک کنید.