برسی دوربین استودیویی بلک مجیک Blackmagic Design Studio Camera 4K Plus

نقدر و برسی

دوربین استودیویی بلک مجیک Blackmagic Design Studio Camera 4K Plus

دوربین Blackmagic Design 4K Plus Studio

وقتی از ATEM Mini با دوربین Blackmagic Design 4K Plus Studio استفاده می کنید، می توانید یک دوربین استودیویی قدرتمند به رسانه 4K خود اضافه کنید. این دوربین جمع و جور و سبک وزن که برای تولید زنده طراحی شده است، گزینه های ضبط و پخش مختلفی را برای ویدیوی شما ارائه می دهد و برای استفاده با مینی سوئیچر ATEM طراحی شده است. این دوربین شبیه به مدل Studio Camera 4K Pro است، اما ورودی‌های آن کاهش یافته است، بنابراین می‌توانید تمام خروجی‌های دوربین را با استفاده از سوئیچر ویدیوی ATEM Mini کنترل کنید.

ویژگی های کلیدی اضافه شده به مدل Studio 4K Plus شامل بدنه سبک تر ساخته شده از فیبر کربن، حداکثر ISO تا 25600، محدوده دینامیکی 13 استاپ، چراغ نشانگر بزرگتر، خروجی HDMI، دو پورت USB Type-C برای ضبط و مدیریت است. ، میکروفون داخلی دوگانه، صفحه نمایش 7 اینچی HDR LCD و هود جدید.


این دوربین با کیفیت، وضوح UHD با وضوح 2160X3840 و نرخ فریم 60 فریم بر ثانیه را ارائه می دهد. برای سفرهای مکرر، راه اندازی و خرابی آن سبک است اما برای استفاده در فضای باز بادوام است. این دوربین دارای صفحه نمایش لمسی خازنی 7 اینچی است که به شما امکان می دهد تمام تنظیمات را مستقیماً از روی صفحه نمایش کنترل کنید و دارای رزولوشن 1920×1200 می باشد و دارای یک کاور قابل جابجایی جدید برای ذخیره و محافظت از صفحه نمایش است که در صورت تمایل صفحه نمایش را تا می کند. در کنار صفحه نمایش پیچ هایی برای کنترل روشنایی، کنتراست، عنبیه و فوکوس تعبیه شده است و در کنار آن نیز می توانید دکمه های F1-3 را قرار دهید.

این دوربین دارای DaVinci Resolve داخلی است، بنابراین می‌توانید تنظیمات رنگ و روشنایی دوربین را مستقیماً از رایانه در صورت جفت شدن با یک سوئیچر سازگار ATEM کنترل کنید.


پایه لنز Micro Four Thirds به شما امکان می دهد از طیف گسترده ای از لنزهای عکاسی حرفه ای استفاده کنید و همچنین می توانید لنز را از راه دور با کنترل های لنز Zoom Demand و Focus Demand کنترل کنید.

فشرده و سبک

رسانه های بزرگ از دوربین های استودیویی گران قیمت استفاده می کنند که بسیار بزرگ هستند بنابراین چندان قابل حمل نیستند. این دوربین استودیویی متمایز Blackmagic تمام مزایای یک دوربین استودیویی بزرگ را دارد زیرا دوربین و منظره یاب را در یک طراحی جمع و جور ترکیب می کند. دارای بدنه پلی کربنات سبک وزن تقویت شده با فیبر کربن و فناوری نوآورانه در طراحی مینیاتوری است.

این دوربین برای تولید زنده طراحی شده است، بنابراین ردیابی و کادربندی عکس ها با منظره یاب بزرگ 7 اینچی آسان است. صفحه نمایش لمسی دارای منوهایی برای تنظیمات دوربین و دارای دکمه هایی برای روشنایی، کنتراست و حداکثر فوکوس است. همچنین دارای پایه سه پایه با پورت های میله ای 15 میلی متری LWS و صفحه نصب برای نصب سریع است.


عملکرد عالی در نور کم

در دوربین های مدرن، ISO معیاری برای سنجش حساسیت سنسور تصویر به نور است. این بدان معناست که هر چه ISO بالاتر باشد، می توان بهره بیشتری را اضافه کرد، بنابراین می توان در نور طبیعی یا حتی در شب عکاسی کرد. دوربین Blackmagic Studio دارای بهره‌ای از -12dB (100 ISO) تا +36dB (25600 ISO) است، بنابراین برای کاهش دانه‌بندی و نویز در تصاویر و در عین حال حفظ محدوده دینامیکی کامل سنسور بهینه شده است. ISO اصلی پیش فرض 400 است که برای استفاده در نور استودیو ایده آل است. ISO ثانویه 3200 هنگام عکاسی در محیط های کم نور عالی است. بهره را می توان از طریق دوربین تنظیم کرد.

تصاویر سینمایی در تولید زنده

حسگر خیره کننده 4K همراه با Blackmagic نسل پنجم Color Science همان فناوری تصویربرداری مورد استفاده در دوربین های فیلمبرداری دیجیتال را در اختیار شما قرار می دهد. این بدان معناست که اکنون می توانید از تصاویر سینمایی برای تولید زنده استفاده کنید. همچنین، هنگامی که با تصحیح کننده رنگ اصلی DaVinci Resolve ترکیب می شود، تصاویر بسیار بهتری نسبت به دوربین های رسانه ای معمولی دریافت می کنید. حتی می توانید اصلاح کننده رنگ را از طریق سوئیچ کنترل کنید. با 13 استاپ محدوده دینامیکی، این دوربین سیاه‌های تیره‌تر و سفیدهای روشن‌تری دارد که برای تصحیح رنگ عالی است. این سنسور دارای رزولوشن 2160X4096 است که برای کارهای HD و Ultra HD عالی است. علاوه بر این، همه مدل ها از 23.98 تا 60 فریم در ثانیه پشتیبانی می کنند.

لنز عکس با قیمت مناسب

دوربین Blackmagic Studio با داشتن پایه لنز محبوب MFT، با طیف وسیعی از لنزهای عکاسی مقرون به صرفه سازگار است. لنزهای عکاسی دارای کیفیت عالی هستند زیرا برای استفاده در عکاسی با وضوح بالا طراحی شده اند. علاوه بر این، پایه لنز فعال به شما امکان می دهد لنز را از راه دور تنظیم کنید. برای از بین بردن نیاز به گرفتن لنز برای تنظیم زوم و فوکوس، فوکوس و جستجوی زوم به شما امکان می دهد لنز را از روی دسته های سه پایه تنظیم کنید، درست مانند یک دوربین استودیویی بزرگ. این بدان معنی است که هنگام تنظیم لنز از لرزش دوربین جلوگیری می کنید، بنابراین می توانید تصاویر را ردیابی کنید و بدون برداشتن دست از روی سه پایه، مانند لنزهای چند رسانه ای گران قیمت B4، با دوربین کار کنید.

تصاویر را با منظره یاب بزرگ 7 اینچی قاب کنید

صفحه نمایش 7 اینچی با وضوح بالا نحوه کار با دوربین را کاملا متحول می کند، زیرا به اندازه کافی بزرگ است که کادربندی تصاویر را راحت کند. پوشش‌های روی صفحه وضعیت و پارامترهای ضبط، هیستوگرام، نشانگرهای حداکثر فوکوس، سطوح، راهنمای کادربندی و موارد دیگر را نشان می‌دهند. حتی می توانید از LUT سه بعدی برای نظارت بر تصاویر با رنگ و ظاهر دلخواه خود استفاده کنید. صفحه لمسی دارای منوها نیز می باشد و می توانید تنظیمات از پیش تعیین شده را برای موارد مختلف بارگیری و سفارشی کنید. هود ارائه شده برای محافظت از صفحه نمایش در هنگام حمل و نقل قابل جمع شدن است و با هودهای Blackmagic Studio Viewfinder سازگار است.

کنترل فیزیکی و صفحه نمایش لمسی

دوربین های Blackmagic Studio دارای دکمه ها و پیچ های فیزیکی و کنترل های صفحه لمسی هستند. پیچ های سمت راست دوربین به شما امکان تنظیم روشنایی، کنتراست و حداکثر فوکوس را می دهد. پیچ حداکثر فوکوس فوق العاده مفید است زیرا به شما امکان می دهد جزئیات را دقیق تنظیم کنید تا بتوانید هنگام بزرگنمایی فوکوس عالی داشته باشید. سه دکمه عملکرد سمت چپ می توانند عملکردهایی مانند راه راه، رنگ کاذب، پیک کردن فوکوس، LUT و موارد دیگر را تنظیم کنند. همچنین می توانید عملکرد اختصاص داده شده به هر دکمه را در منوها تغییر دهید. این صفحه نمایش لمسی همچنین شامل یک صفحه اصلی با مهم ترین اطلاعات عکسبرداری و همچنین منوهایی برای تمام تنظیمات دوربین، LUT ها و از پیش تنظیم های سفارشی است.

نشانگر داخلی برای نشان دادن وضعیت پخش زنده

دوربین های استودیو بلک مجیک دارای یک چراغ نشانگر بسیار بزرگ هستند که برای پخش زنده به رنگ قرمز، برای پیش نمایش سبز و برای ضبط ISO به رنگ نارنجی می درخشد. همچنین، چراغ نشانگر شامل اعداد واضح روی دوربین است، بنابراین افراد به راحتی می‌توانند اعداد را تا فاصله 20 فوتی (6 متری) ببینند. دوربین های Blackmagic Studio از نشانگر استاندارد SDI (در دوربین های SDI) که در تمام سوئیچ های تولید زنده ATEM و نشانگر HDMI استفاده شده در سوئیچ های ATEM Mini استفاده می شود، پشتیبانی می کنند.

لینک های قدرتمند

دوربین های Blackmagic Studio اتصالات زیادی برای اتصال به تجهیزات مصرف کننده و پخش دارند. همه مدل ها دارای HDMI با نشانگر، کنترل دوربین و ماشه ضبط هستند، بنابراین برای سوئیچ های ATEM Mini مناسب هستند. همچنین دارای اتصالات هدفون و میکروفون و دو درگاه USB Type-C است.

کنترل دوربین کم هزینه از طریق HDMI

سوئیچ های ATEM Mini می توانند دوربین های استودیو Blackmagic را کنترل کنند زیرا خروجی HDMI به سوییچ دارای پیوند برگشت داده است که می تواند اطلاعات کنترل را به دوربین ارسال کند. همه اینها به این معنی است که اپراتور دوربین آزاد است تا روی کادربندی تصویر تمرکز کند.

پورت USB برای لوازم جانبی

دوربین Blackmagic Studio دارای یک پورت USB پرسرعت نوع C است که به شما امکان می دهد در درایوهای خارجی ضبط کنید یا به طیف وسیعی از تجهیزات جانبی متصل شوید. هنگامی که یک درایو فلش USB خارجی را متصل می کنید، دوربین می تواند فایل های Blackmagic RAW 12 بیتی با کیفیت بالا را برای ویرایش و تصحیح رنگ ضبط کند. این بدان معناست که شما فقط باید دیسک را به کامپیوتر منتقل کنید تا کار کند و نیازی نیست وقت خود را برای کپی کردن فایل ها تلف کنید. حتی می‌توانید یک نیاز فوکوس و یک نیاز زوم را برای کنترل کامل لنز پیوند دهید. علاوه بر این، پورت USB هر گوشی یا درایویی که به آن متصل است را شارژ می کند.

کیفیت RAW

Blackmagic RAW یک فرمت جدید انقلابی است که برای ضبط و حفظ کیفیت داده های حسگر دوربین شما طراحی شده است. برخی از فرمت‌های فایل، مانند H.264، به شدت فشرده هستند و نویز و مصنوعات اضافه می‌کنند و در نتیجه جزئیات حسگر را از دست می‌دهند. Blackmagic RAW این مشکل را حل می کند، بنابراین تصاویری خیره کننده با جزئیات باورنکردنی و رنگ های غنی دریافت می کنید.

Blackmagic RAW همچنین تنظیمات دوربین را به عنوان ابرداده ذخیره می کند تا بتوانید ISO، تعادل رنگ سفید و نوردهی را بعداً در DaVinci Resolve تغییر دهید. همچنین، فایل ها کوچک و سریع هستند، بنابراین ویرایش شگفت انگیز خواهد بود. فقط Blackmagic RAW بالاترین کیفیت، کوچک‌ترین فایل‌ها و سریع‌ترین عملکرد را به شما می‌دهد.

دارای میکروفون داخلی است

دوربین‌های استودیو Blackmagic دارای میکروفون‌های داخلی هستند، بنابراین می‌توانید صدا را اضافه کنید و تنظیمات را بسیار سریع‌تر انجام دهید. علاوه بر این، میکروفون های تعبیه شده در برابر ضربه و باد مقاوم هستند، بنابراین صدایی عالی حتی در شرایط سخت دریافت خواهید کرد. با قرار دادن هر میکروفون در لبه های صفحه، از مزیت این دوربین استودیویی برای جداسازی استریو بهتر نسبت به یک دوربین فیلمبرداری معمولی بهره مند می شوید. همچنین یک ورودی صوتی 3.5 میلی متری برای اتصال میکروفون های دوربین فیلمبرداری و همچنین جک 3.5 میلی متری هدفون وجود دارد.

نظارت تصویری

دوربین Blackmagic Studio به شما امکان می دهد با فشار دادن یک دکمه ویدیو را از سوییچ تماشا کنید. به سادگی دکمه PGM دوربین را فشار دهید تا منظره یاب از صفحه دوربین به منبع برنامه برگشت سوئیچر تغییر یابد. علاوه بر این، بلندگوی تعبیه شده به شما امکان می دهد صدای سوئیچ را کنترل کنید. Program Rewind یک ویژگی عالی است زیرا گاهی اوقات در برنامه های زنده بزرگ، اپراتورها باید مدت زیادی منتظر بمانند تا از دوربین خود استفاده شود، بنابراین Program Rewind به آنها اجازه می دهد برنامه را در حالی که منتظر هستند تماشا کنند، این بدان معنی است که حتی اگر اپراتور دوربین از دوربین دور باشد. تغییر دهید، او همچنان می تواند از آنچه در حال وقوع است آگاه باشد و هوشیار بماند.

طراحی شده با سیستم عامل Blackmagic

با سیستم عامل پیشرفته Blackmagic، یک سیستم عامل بصری و آسان برای استفاده بر اساس آخرین فن آوری ها دریافت می کنید. Blackmagic OS یک سیستم عامل واقعی مدرن است که در آن همه عملکردهای دوربین به طور مستقل با کنترل نرم‌تر کار می‌کنند، به علاوه دوربین تقریباً بلافاصله روشن می‌شود. این دوربین دارای کنترل ها و منوهای مشابه با سایر دوربین های Blackmagic Design می باشد که به راحتی می توانید از دوربین های مختلف این سری استفاده کنید. رابط کاربری از حرکات لمسی و سوایپ ساده برای تنظیمات، افزودن متادیتا و مشاهده وضعیت ضبط استفاده می کند. همچنین می‌توانید کنترل کاملی بر ویژگی‌های پیشرفته دوربین مانند ابزارهای فوکوس و نوردهی روی صفحه، 3D LUT، HDR، وارد کردن ابرداده، کد زمانی، تنظیمات Blackmagic RAW و غیره داشته باشید.

از LUT های سه بعدی برای فیلم ها پشتیبانی می کند

در حالی که فایل‌های Blackmagic RAW از گستره فیلم لگاریتمی برای حفظ محدوده دینامیکی دوربین استفاده می‌کنند، از LUT‌های سه بعدی می‌توان برای تغییر صافی و رنگ پریدگی تصاویر در صفحه منظره یاب استفاده کرد. D LUT3 این مشکل را حل می کند زیرا آنها تصویر را قبل از نمایش در LCD تغییر می دهند. این اجازه می دهد تا تصاویر فیلم گاما به تصاویر LCD زیباتر تبدیل شوند. LUT های سه بعدی در فایل های Blackmagic RAW ذخیره می شوند تا بتوان از آنها در پس از تولید استفاده کرد، اما هرگز در داده های تصویر Blackmagic RAW ذخیره نمی شوند، بنابراین همیشه می توانید آنها را غیرفعال کنید. این بدان معنی است که D LUT3 به ​​فایل Blackmagic RAW منتقل می شود، اما تنها زمانی می توانید از آن استفاده کنید که آن را فعال کنید.

لوازم جانبی اضافی (باید جداگانه خریداری شود)

می‌توانید از تقاضای فوکوس و تقاضای زوم برای کنترل از راه دور لنز و مبدل Blackmagic Studio برای اتصال اترنت به دوربین استفاده کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین استودیویی بلک مجیک Blackmagic Design Studio Camera 4K Plus" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین استودیویی بلک مجیک Blackmagic Design Studio Camera 4K Plus"، کلیک کنید.