برسی دوبین فیلم برداری بلک مجیک Blackmagic Design URSA Mini Pro 4.6K Digital Cinema Camera

نقدر و برسی

دوبین فیلم برداری بلک مجیک Blackmagic Design URSA Mini Pro 4.6K Digital Cinema Camera

دوربین سینمای دیجیتال Blackmagic Design URSA Mini Pro 4.6K

Ursa mini pro یک دوربین دیجیتال حرفه ای از شرکت Black Magic با سنسور Super-35mm است که کیفیت باورنکردنی 4.6K و محدوده دینامیکی 15 استاپ را به کاربران ارائه می دهد. دوربین فیلمبرداری حرفه ای Ursa mini pro تمامی ویژگی های یک دوربین پیشرفته و تمامی کنترل های دوربین های فیلمبرداری سنتی را با هم ترکیب می کند.

هنر دیجیتالفروش دوربین های حرفه ای و فروش لوازم جانبی دوربین

می‌توانید تعداد زیادی کنترل با طراحی ارگونومیک در کنار دوربین داشته باشید تا بتوانید بیشتر تنظیمات را بدون نیاز به دیدن آن‌ها لمس کرده و تنظیم کنید. ویژگی استفاده از فیلترهای ND داخلی دوربین فیلمبرداری Blackmagic Design URSA Mini Pro، صفحه نمایش خارجی دوربین و امکان استفاده از لنزهای مختلف به شما امکان انتخاب بین لنزهای EF، PL یا B4 را می دهد.

دوربین حرفه ای Blackmagic Design URSA می تواند از رسانه های C-Fast 2.0 یا SD UHS-II استفاده کند. این دوربین می تواند تا 60 فریم در ثانیه ضبط کند. دوربین به گونه ای طراحی شده است که بتوانید در تمام طول روز از آن استفاده کنید.

بنابراین مزیت کنترلرهای باکیفیت و مقرون به صرفه با قابلیت استفاده سریع، کیفیت تصویر بالا و امکان استفاده از لنزهای مختلف شرایطی را برای شما ایجاد می کند که مجموعه این عملکردها در سایر دوربین های پخش ده ها برابر هزینه بیشتری را می طلبد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوبین فیلم برداری بلک مجیک Blackmagic Design URSA Mini Pro 4.6K Digital Cinema Camera" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوبین فیلم برداری بلک مجیک Blackmagic Design URSA Mini Pro 4.6K Digital Cinema Camera"، کلیک کنید.