برسی براکت عمودی افقی دوربین نیسی NiSi Wizard W-82D for Select Sony Mirrorless Cameras

نقدر و برسی

براکت عمودی افقی دوربین نیسی NiSi Wizard W-82D for Select Sony Mirrorless Cameras

گیره افقی عمودی NiSi Wizard W-82D

NiSi Wizard یک راه حل عالی برای عکاسان و تولیدکنندگان محتوا است که اغلب در دو فرمت افقی و پرتره عکاسی می کنند.

این یک براکت چرخشی است که به بدنه دوربین شما متصل می شود و به شما امکان می دهد به راحتی بین جهت عمودی و منظره بدون نیاز به برداشتن آن از سر سه پایه جابجا شوید. این ویژگی به ویژه برای عکاسان منظره و عکاسان پرتره استودیویی که نیاز به تغییر سریع جهت دوربین خود دارند بسیار مفید است.

تقریباً با تمام سه پایه ها سازگار است. قطر خارجی پایه لنز باید کوچکتر از قطر داخلی WIZARD باشد. قطر داخلی NiSi Wizard W-82D 82 میلی متر است – لنزهایی با قطر پایه خارجی بیشتر از 82 میلی متر قابل نصب نیستند. برای بررسی سازگاری لنز دوربیناطراف لنز را در نزدیکی پایه لنز اندازه بگیرید تا مطمئن شوید که کمتر از 82 میلی متر است. برخی از لنزها دارای یک سوئیچ یا دکمه در کناره هستند، اگر دکمه سوئیچ نزدیک به دوربین باشد (در عرض 2 سانتی متر)، ممکن است توسط براکت دوربین پوشانده شود. اگر حلقه فوکوس/حلقه زوم در برخی از لنزها بسیار نزدیک به آداپتور دوربین باشد (در عرض 2 سانتی متر)، ممکن است پوشانده شود. استفاده از دستگیره های باتری یا دوربین هایی با دستگیره های باتری داخلی سازگار نیست.

دوربین DSLR از کانن، نیکون، پنتاکس با لنزهایی با قطر بیرونی نزدیک به پایه کمتر از 82 میلی متر

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی براکت عمودی افقی دوربین نیسی NiSi Wizard W-82D for Select Sony Mirrorless Cameras" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی براکت عمودی افقی دوربین نیسی NiSi Wizard W-82D for Select Sony Mirrorless Cameras"، کلیک کنید.