برسی ال براکت نیسی NiSi PRO NLP-S Adjustable L Bracket

نقدر و برسی

برسی ال براکت نیسی NiSi PRO NLP-S Adjustable L Bracket

ال براکت نیسی NiSi PRO NLP-S Adjustable L Bracket

براکت L قابل تنظیم NiSi PRO NLP-S یک براکت L قابل تنظیم جهانی است که امکان تغییر جهت سریع بین عمودی و عمودی را بدون ایجاد تغییرات در سه پایه یا سر سه پایه فراهم می کند.

هر دو طرف عمودی و افقی با Arca سازگار هستند و با طیف وسیعی از سرهای Arca کار می کنند. L براکت های NiSi دارای یک ویژگی عالی هستند که به شما امکان می دهد بخش عمودی کوچکتر را برای موقعیت بهتر درگاه دوربین تنظیم کنید و همچنین قسمت افقی را دور از دوربین تنظیم کنید تا فضای اضافی برای کابل ها و دسترسی کامل برای تعویض باتری ایجاد شود.

L براکت برای استحکام و دوام از آلومینیوم درجه یک هواپیما ساخته شده است شامل یک پیچ فولادی ضد زنگ محکم و بادوام برای اتصال به دوربین است و دارای یک پایه لاستیکی بزرگ برای کاهش حرکت و چرخش دوربین و در عین حال محافظت از دوربین است. L براکت شامل یک کلید مغناطیسی برای نصب یا برداشتن سریع براکت L است.

NLP-S برای دوربین های بدون صفحه نمایش پاپ آپ که در آن نقطه نصب سه پایه سه پایه به سمت جلوی دوربین (نه در وسط سه پایه) است مناسب است.

چرا از براکت L استفاده کنیم؟

توانایی تغییر سریع جهت دوربین از افقی به عمودی یکی از بزرگترین مزیت های استفاده از براکت L نسبت به صفحه نصب سریع مستقل استاندارد است. این می تواند گزینه های متعددی را برای ترکیب ها فراهم کند و در عین حال تعادل و توزیع وزن یکنواخت را روی سه پایه حفظ کند.

سازگار با دوربین:

SONY: A1, A72, A7M2, A7S2, A73, A7M3, A7R2, A7R3, A7R4, A9, A9II, A6600, A6400, A6300
نیکون: D3400 Z6II/Z6 Z7II/Z7 Zfc Z5 Z50

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی ال براکت نیسی NiSi PRO NLP-S Adjustable L Bracket" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی ال براکت نیسی NiSi PRO NLP-S Adjustable L Bracket"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه