برسی ال براکت اسمال ریگ SmallRig Foldable L-Bracket for Sony a7 IV, a7R V & a7S III 3984

نقدر و برسی

ال براکت اسمال ریگ SmallRig Foldable L-Bracket for Sony a7 IV, a7R V & a7S III 3984

با این براکت L تاشو از SmallRig، به سرعت بین عکاسی افقی و عمودی جابه‌جا شوید و در عین حال دسترسی به صفحه LCD تاشو را حفظ کنید.

این براکت مخصوصا برای دوربین بدون آینه سونی طراحی شده برای a7 IV، a7R V و a7S III، دارای طراحی جمع و جور است که به پانل کناری اجازه می دهد تا به سرعت در براکت برای عکاسی منظره با صفحه LCD رو به بیرون جمع شود.

این براکت L دارای پایینی از نوع Arca است که به دوربین اجازه می دهد تا به صورت افقی یا عمودی بر روی سرها و گیمبال های سازگار با ARCA نصب شود و برای استفاده از عملکردهای صفحه به هیچ ابزاری نیاز ندارد.

با طراحی از نوع Arca برای تصویر افقی و عمودی. پانل کناری تاشو طراحی جمع و جور به پانل کناری اجازه می دهد تا برای عکاسی افقی تا پایین براکت بچرخد.

دسترسی به درگاه های کابل و محفظه باتری را حفظ می کند چندین سوراخ رزوه ای 1/4 اینچی.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی ال براکت اسمال ریگ SmallRig Foldable L-Bracket for Sony a7 IV, a7R V & a7S III 3984" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی ال براکت اسمال ریگ SmallRig Foldable L-Bracket for Sony a7 IV, a7R V & a7S III 3984"، کلیک کنید.