برسی استودیوی تولید پادکست RODECaster Pro II

نقدر و برسی

برسی استودیوی تولید پادکست RODECaster Pro II

استودیوی تولید پادکست RODECaster Pro II

استودیوی تولید پادکست RODECaster Pro II

استودیوی صوتی یکپارچه

RØDECaster Pro II یک روش حرفه ای تولید صدا برای سازندگان محتوا از جمله پخش کننده ها تولیدکنندگان پادکست و نوازندگان است. RØDECaster Pro II با ترکیب ویژگی های انقلابی با کیفیت صدای عالی سفارشی سازی بی پایان و سهولت استفاده بی نظیر همه آن چیزی است که برای ضبط صدای شگفت انگیز برای محتوای خود نیاز دارید.

ویژگی های کلیدی:

  • یک استودیوی تولید صوتی کاملاً یکپارچه برای استریمرها تولیدکنندگان پادکست نوازندگان و سازندگان محتوا
  • پری امپ های انقلاب با نویز بسیار کم و بهره بالا (dBV EIN 76dB Gain-131.5)
  • چهار ورودی ترکیبی Neutrik با کیفیت بالا برای اتصال میکروفون ابزار و دستگاه های سطح خط
  • 9 کانال با قابلیت تخصیص جداگانه با شش فیدر فیزیکی با کیفیت پخش و سه فیدر مجازی
  • موتور صوتی چهار هسته ای با کارایی بالا
  • پردازش صوتی در استودیو APHEX با جلوه ها
  • هشت پد SMART کاملاً قابل برنامه ریزی با سوئیچ بانک
  • دو رابط USB-C برای اتصال دو رایانه یا دستگاه تلفن همراه
  • اتصال بلوتوث پیشرفته برای تماس های تلفنی با کیفیت بالا
  • ضبط چند آهنگی یا استریو روی کارت microSD™ دستگاه ذخیره سازی USB یا رایانه
  • چهار خروجی هدفون قدرتمند و خروجی خط متعادل ¼ اینچی
  • صفحه نمایش لمسی 5.5 اینچی با وضوح بالا با بازخورد لمسی و رمزگذار چرخشی برای ناوبری و کنترل آسان
  • ویژگی ها و بهبودهای جدید از طریق به روز رسانی منظم سیستم عامل
  • طراحی و تولید در مرکز پیشرفته RØDE در سیدنی استرالیا

یک هیولای کاملا جدید

RØDECaster Pro II قدرتمندترین محصول تولید صدا همه در یک جهان است. این دستگاه با ویژگی های پیشرفته نسل بعدی و مجهز به موتور صوتی چهار هسته ای با کارایی بالا صدای پیشرفته ای را برای هر برنامه تولید محتوا از جمله پخش جریانی و بازی پادکست و تولید موسیقی ارائه می کند.

صدای انقلابی

RØDECaster Pro II دارای چهار ورودی آنالوگ متعادل با جک های ترکیبی Neutrik™ با کیفیت بالا برای اتصال میکروفون ها سازها و دستگاه های سطح خط برای همه چیز از ضبط تک میکروفون برای برنامه های زنده یا پادکست تا ضبط کامل چند کاناله یک آهنگ ایده آل است. .

پری آمپ های انقلابی در سطح جهانی کیفیت صدای عالی را با هر میکروفون یا ابزاری ارائه می دهند. این پری امپ های بسیار کم نویز و با بهره بالا که از ابتدا به طور خاص برای RØDECaster Pro II طراحی شده اند بدون نیاز به تقویت کننده های میکروفون پیکاپ ها یا پردازش های خارجی قدرت زیادی به شما می دهند و در عین حال ساکت و بی صدا می مانند. قابل دسترس

طراحی شده توسط APHEX®

صدایی با کیفیت استودیوی خود را ایجاد کنید که توسط یکی از بزرگ ترین نام های صوتی حرفه ای ساخته می شود: APHEX. مجموعه ای از شبیه سازی های معتبر از پردازنده های سخت افزار صوتی افسانه ای از جمله کمپرسور/سطوح اصلی Aural Exciter™ Big Bottom™ و Compellor™. همچنین برای هر کانال یک کمپرسور با کیفیت استودیویی گیت نویز فیلتر بالا گذر esser و اکولایزر سه باند وجود دارد که همگی توسط APHEX عرضه می شوند. هر بار که ضبط می کنید صدای استثنایی تضمین می شود.

صدای شگفت انگیز فوق العاده آسان برای دستیابی

RØDECaster Pro II با استفاده از صفحه نمایش لمسی با کیفیت بالا و رمزگذار چرخشی به راحتی قابل پیمایش است و به شما امکان کنترل عملی بر هر جنبه از صدای خود را می دهد. راه اندازی چند ثانیه طول می کشد و با پیش تنظیم های حرفه ای و ویرایشگر پردازش VoxLab که به شما امکان می دهد صدای خود را با فشار دادن یک دکمه یا چرخاندن یک دکمه تنظیم کنید رساندن صدای خود به ارتفاعات جدید هرگز آسان تر نبوده است.

دارای پدهای هوشمند

سایر کنسول ها دارای پدهای صوتی هستند. RØDECaster Pro II دارای پدهای هوشمند است. فعال کردن جلوه های صوتی در حال پرواز مانند Reverb Echo Pitch و Robot FX ارسال دستورات MIDI به نرم افزارهای خارجی فعال کردن کارهای میکسر خودکار مانند fade in و fade out. خلاقیت و کنترل نامحدود در نوک انگشتان شما خواهد بود.

سفارشی سازی بی پایان خلاقیت بی پایان

مهم نیست که چه نوع محتوایی ایجاد می کنید RØDECaster Pro II را می توان برای تنظیم ضبط ایده آل گردش کار و صدای منحصر به فرد سفارشی کرد. 9 کانال به صورت جداگانه قابل تخصیص هستند و به شما امکان می دهند تنظیمات میکسر را سفارشی کنید. هر پردازنده و جلوه را می توان با استفاده از ویرایشگر پیشرفته تغییر داد هر پد SMART کاملاً قابل برنامه ریزی است (با هشت صفحه هشت پد برای مجموع 64 عملکرد منحصر به فرد) و LED های RGB روشن را می توان برای مطابقت با تنظیمات شما از نظر زیبایی شناسی سفارشی کرد. امکانات آن بی پایان است.

به همه دستگاه های خود متصل شوید

RØDECaster Pro II اتصال دستگاه بی نظیری را ارائه می دهد و آن را برای هر برنامه تولید محتوا بسیار متنوع می کند. میکروفون گیتار باس کیبورد و دستگاه های خط را با استفاده از چهار جک ترکیبی Neutrik™ وصل کنید. صدای خود را با چهار جفت هدفون از طریق خروجی هدفون یا بلندگوهای پرقدرت از طریق خروجی های خط متعادل ¼ اینچی کنترل کنید. تماس های تلفنی را با کیفیت فوق العاده بالا ضبط کنید یا از طریق یک اتصال بلوتوث پیشرفته صدایی با وضوح بالا را پخش کنید. می توانید دو رایانه یا دستگاه تلفن همراه را به طور همزمان با استفاده از دو درگاه USB برای همه چیز از ضبط پادکست های راه دور گرفته تا ساده سازی تنظیمات پخش کننده پیچیده متصل کنید. این یک مرکز کنترل صوتی عالی برای هر سازنده است.

بیشترین بهره را از RØDECaster Pro II خود ببرید

RØDECaster Pro II کاملاً قابل ارتقا است و ویژگی ها و پیشرفت های جدیدی از طریق به روزرسانی های منظم میان افزار اضافه شده است. مطمئن شوید که RØDECaster Pro II شما آخرین سیستم عامل را اجرا می کند تا بیشترین بهره را از آن ببرید. به روز رسانی ها را می توان به صورت بی سیم یا از طریق RØDE Central دانلود کرد.

استاد RØDECaster Pro II خود باشید

هر آنچه را که باید در مورد استفاده از RØDECaster Pro II با توضیحات گام به گام ویژگی ها نکات ترفندها و موارد دیگر در دفترچه راهنمای کاربر بیاموزید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی استودیوی تولید پادکست RODECaster Pro II" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی استودیوی تولید پادکست RODECaster Pro II"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه