برسی استابلایزر ژیون ویبیل اس Zhiyun-Tech WEEBILL-S Handheld Gimbal Stabilizer

نقدر و برسی

استابلایزر ژیون ویبیل اس Zhiyun-Tech WEEBILL-S Handheld Gimbal Stabilizer

تثبیت کننده گیمبال دستی Zhiyun-Tech WEEBILL-S

گیمبال و استابلایزر Zhiyun-Tech WEEBILL-S از طراحی نسل قبلی WEEBILL LAB استفاده می کند و ساختار کوچکتر و سایر ویژگی های جدید دارد. ظاهر آن شامل یک دسته در پشت است که تغییر آن را در حالت پایین آسان می کند و استفاده از آن را در موقعیت های دیگر آسان می کند. بهبودهای دیگری نیز در موتورهای به روز شده و الگوریتم های تثبیت انجام شده است. گیمبال WEEBILL-S 300% گشتاور موتور بیشتر و 50% پاسخگویی بیشتر دارد. این به شما تعادل بیشتری در ترکیب دوربین/لنز می دهد.

خانه عکاسان سایت ما; فروش لوازم جانبی دوربین و فروش لنز دوربین

ماژول تصویربرداری TransMount که همراه با WEEBILL-S به عنوان یک ابزار همراه ارائه می‌شود، یک واحد جمع‌وجور طراحی شده است تا در عملیات سریع WEEBILL-S به راحتی کار کند، و امکان پخش بی‌سیم تا 1080p30 را در فواصل تا 328 اینچ فراهم می‌کند. ممکن است تا سه دستگاه، از جمله تلفن های همراه، تبلت ها و مانیتورهای حرفه ای خاص را می توان با استفاده از ماژول های گیرنده مربوطه همگام کرد.

نرم افزار Zhiyun-Tech ZY Play که با iOS و اندروید سازگار است، به روز شده است تا با ماژول انتقال تصویر TransMount کار کند تا امکان کنترل بهتر گیمبال را فراهم کند. در نرم افزار قابلیتی به نام SmartFollow 2.0 با ماژول وجود دارد که امکان ردیابی دقیق شی را از طریق نرم افزار فراهم می کند.

به‌روزرسانی‌هایی برای ویژگی‌های استاندارد، از جمله ViaTouch 2.0 وجود دارد که امکان کنترل بهتر عملکردها و تنظیمات مختلف دوربین و گیمبال شما را مستقیماً از تلفن هوشمند شما فراهم می‌کند. این موارد شامل زوم و فوکوس، در صورت پشتیبانی، و همچنین سرعت، ISO، دیافراگم و موارد دیگر می شود. سایر ویژگی‌هایی که در برنامه ZY Play خواهید یافت شامل ابزارهای ضبط خلاقانه مانند پانوراما، Timelapse، Motionlapse، و Long Exposure Timelapse هستند.

خانه عکاسان سایت ما; فروش تجهیزات نورپردازی و فروش تجهیزات عکاسی

گیمبال Zhiyun-Tech WEEBILL-S شش حالت کار را ارائه می دهد. اینها شامل حالت POV تمام عیار است که امکان حرکت همزمان 360 درجه را در هر سه محور فراهم می کند و حالت Vortex که به شما امکان می دهد عکس های دایره ای 360 درجه بگیرید. از دیگر ویژگی‌های گیمبال می‌توان به تنظیم خودکار هوشمند اشاره کرد که به طور خودکار وزن دوربین شما را تشخیص می‌دهد و متناسب با آن برای بهترین بهره‌وری انرژی ممکن تنظیم می‌شود. عمر باتری WEEBILL-S نیز به 14 ساعت افزایش یافته است.

استابلایزر WEEBILL-S امکان کنترل فوکوس الکترونیکی با دوربین های پشتیبانی شده را فراهم می کند. این کار با استفاده از کلید چرخشی داخلی انجام می شود. لطفاً برای لیست به روز دوربین های پشتیبانی شده از وب سایت Zhiyun-Tech دیدن کنید. گیمبال همچنین از کنترل مکانیکی فوکوس و کنترل زوم با استفاده از موتورهای قابل انتخاب پشتیبانی می کند. تثبیت کننده WEEBILL-S از موتورهای TransMount و همچنین سایر لوازم جانبی TransMount که مدل قبلی با آنها سازگار است پشتیبانی می کند. در میان آنها می توان به Quick Adapter Set اشاره کرد که پس از انتشار (که باید جداگانه خریداری شود) بسیار محبوب شد.

گیمبال WEEBILL-S مجهز به لوازم جانبی متعددی از جمله یک سه پایه کوچک است که می توان از آن به عنوان پایه یا دسته تقویت کننده استفاده کرد. سه پایه کوچک چیزی است که عملکرد گیمبال را در حرکات زیر کامل می کند. به دسته پشتی متصل می شود تا به عنوان دسته بالایی عمل کند.

توجه:

تثبیت کننده WEEBILL-S از بسیاری از مارک های دیگر باتری های 18650 پشتیبانی نمی کند زیرا به نوع کوتاه تر تولید شده توسط Zhiyun-Tech نیاز دارد، بنابراین فقط باتری های Zhiyun-Tech 18650 توصیه می شود.

ویژگی های اصلی تثبیت کننده گیمبال Zhiyun-Tech WEEBILL-S

طراحی بهتر

WEEBILL-S از طراحی دسته عقب نسل های قبلی خود، WEEBILL LAB، در قالب کوچکتر با ویژگی های جدید استفاده می کند. که شامل موتورهای بسیار پیشرفته و الگوریتم های تثبیت است.

نرم افزار ZY به روز شد

برنامه همراه ZY Play برای iOS / Android به‌روزرسانی شده است تا با افزونه انتقال تصویر TransMount سازگار باشد تا گردش کار پیشرفته‌ای را ارائه دهد. بسیاری از ویژگی ها مانند ViaTouch 2.0 نیز به روز شده اند تا مستقل از ماژول انتقال تصویر کار کنند.

5 حالت کار در گیمبال Zhiyun-Tech WEEBILL-S

حالت POV برد کامل

امکان حرکت 360 درجه همزمان در هر سه محور را فراهم می کند. این تضمین می‌کند که دوربین به‌جای تراز شدن در حین حرکت، ثابت می‌ماند، مهم نیست چقدر در جهت خاصی حرکت کرده‌اید، و عکس‌های POV واقعی را ممکن می‌سازد.

حالت گرداب

تصاویری با چرخش 360 درجه ایجاد می کند.

حالت در حرکت

وقتی گیمبال را به چپ و راست می‌چرخانید، دوربین می‌چرخد. این ویژگی برای ضبط هایپرلپس بسیار مفید است.

حالت F

دوربین حرکت دسته گیمبال را دنبال می کند.

حالت L

هنگام تقلید از حرکات گاری یا بوم، سوژه اصلی را در کانون توجه قرار می دهد.

اقلام موجود در جعبه تثبیت کننده Zhiyun-Tech WEEBILL-S

برای مشاهده سازگاری گیمبال با دوربین خود به لینک زیر مراجعه کنید

https://oss.zhiyun-tech.com/zyplay/instructions_edit/supportmodel/WEEBILL-S-Camera-Compatibility-List.pdf

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی استابلایزر ژیون ویبیل اس Zhiyun-Tech WEEBILL-S Handheld Gimbal Stabilizer" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی استابلایزر ژیون ویبیل اس Zhiyun-Tech WEEBILL-S Handheld Gimbal Stabilizer"، کلیک کنید.