برسی استابلایزر موبایل ژیون Zhiyun-Tech Smooth-5 Combo Kit

نقدر و برسی

استابلایزر موبایل ژیون Zhiyun-Tech Smooth-5 Combo Kit

کیت ترکیبی جیمبال گوشی هوشمند Zhiyun-Tech Smooth-5

گوشی هوشمند Smooth-5 شرکت Zhiyun-Tech برای تجربه‌ای فشرده‌تر و بصری‌تر به‌روزرسانی و طراحی شده است تا ویژگی‌های سبک سینما را برای تولیدکنندگان محتوا که از تلفن‌های همراه برای فیلم‌برداری استفاده می‌کنند، ارائه دهد. هنگامی که با برنامه رایگان قابل دانلود ZY Play استفاده می شود، کنترل پنل به کاربران اندروید و iOS اجازه می دهد تا عملکردهای دوربین گیمبال و گوشی هوشمند مانند فوکوس، زوم، تایم لپس و تنظیمات عکس را کنترل کنند. این کیت شامل یک نور مغناطیسی فشرده، چهار فیلتر رنگی، یک بند مچی و یک کیف مخصوص حمل است.

استفاده از کنترل‌های Smooth-5 بازطراحی‌شده آسان‌تر از همیشه است و نیاز به لمس صفحه‌نمایش گوشی شما را کاهش می‌دهد و لرزش ناخواسته هنگام ضبط را به حداقل می‌رساند. Smooth-5 تقریباً با هر تلفن همراه سازگار است. دارای موتورهای فولادی مغناطیسی بادوام، عمر باتری بهبود یافته و برد 3 محوره بیشتر است، و طراحی سبک وزن و جمع و جور آن به حرکت بهتر در حین حرکت کمک می کند. رابط کاربری آسان آن به شما امکان می دهد جلوه های مختلفی مانند زوم عروسک، عکس معکوس، تایم لپس و حرکت آهسته را انجام دهید. یک سه پایه کوچک برای استفاده از گیمبال روی یک سطح صاف برای عکس‌برداری یا زمانی که از آن استفاده نمی‌کنید، گنجانده شده است. یک کابل شارژ USB Type-C برای استفاده از عملکرد شارژ سریع PD برای شارژ سریع دو ساعته موجود است و همچنین می‌توان آن را هنگام عکاسی با استفاده از یک پاوربانک جداگانه شارژ کرد.

ویژگی های استابلایزر موبایل Zhiyun-Tech Smooth-5 Combo Kit

طراحی به روز شده

گیمبال 3 محوره که 40 درصد کوچکتر از نسل قبلی خود است، یک گیمبال فوق متحرک plug-and-play است. با حرکات آزاد از زوایای بالا به پایین، محدوده 3 محوره آن برای پشتیبانی از پانل 360 درجه نامحدود، شیب 349 درجه و چرخش 300 درجه به روز شده است. طراحی موتور نصب شده در پشت به شما این امکان را می دهد که بدون نگرانی در مورد مسدود شدن هنگام استفاده از فوق عریض در تلفن خود، فیلم های فوق عریض بگیرید.

کنترل های بازطراحی شده

یک کنترل پنل بصری که با ZY Cami کار می کند، گرفتن عکس های حرفه ای را آسان می کند.

عملکرد موتور قدرتمند

موتورهای فولادی مغناطیسی حرفه ای با الگوریتم های ارتقا یافته و دستگیره گوشی عریض تر، تجربه عکاسی ایمن تر و آسان تری را ارائه می دهند. سازگاری قوی به گوشی اجازه می دهد حتی با لنزهای عریض، تله فوتو، چشم ماهی و ماکرو نصب شود.

کنترل پنل جدید

تمام حرکات و ویژگی های شما در دسترس است. جوی استیک کلاهک گرد بازطراحی شده، پنل کنترل بهینه و چرخ تنظیم تجربه بهتری را برای کاربران فراهم می کند تا وضعیت گیمبال را در حین تغییر پارامترهای دوربین بررسی و تنظیم کنند.

ترفندهای زوم دالی

با جابجایی بین زوم و فوکوس با یک لمس، به زوم عظیم و عکسبرداری معکوس دست یابید. هنگام استفاده از چرخ کنترل، کنترل فوکوس و فاصله کانونی آسان است. همچنین می توانید از طریق برنامه ZY Cami روی سبد خرید زوم کنید.

SmartFollow

با فشار دادن یک دکمه، می توانید SmartFollow را فعال کرده و شروع به وسط قرار دادن جسم متحرک کنید. همچنین می‌توانید از یک حرکت برای کنترل ضبط ویدیو و عکس از دوربین و فعال کردن ردیابی چهره از راه دور استفاده کنید.

شارژ سریع

تثبیت کننده موبایل Xion Smooth-5 با پشتیبانی از باتری 2600 میلی آمپر ساعتی می تواند تا 12 ساعت کار کند و زمان شارژ با استفاده از یک شارژر 15 واتی اضافی حداقل دو ساعت است. Smooth-5 را می توان با یک پاوربانک قابل حمل نیز شارژ کرد. گوشی شما را می توان از گیمبال از طریق درگاه USB Type-C در محور شیب شارژ کرد.

نور متراکم مغناطیسی

برای حفظ نور فوق العاده با دمای رنگ قابل تنظیم 5300-5700 کلوین، چراغ فشرده مغناطیسی همراه برای روشنایی 360 درجه را به دو طرف نگهدارنده تلفن جدید وصل کنید. همچنین می توانید رنگ ها را با استفاده از چهار فیلتر اپتیکال موجود تغییر دهید.

توجه: لطفا قبل از خرید محصول برای سازگاری با تلفن همراه به وب سایت Jiyun مراجعه کنید

https://zhiyun-website-shenzhen.oss-cn-shenzhen.aliyuncs.com/instruction/20211029/1635479184703-y522stN7.pdf

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی استابلایزر موبایل ژیون Zhiyun-Tech Smooth-5 Combo Kit" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی استابلایزر موبایل ژیون Zhiyun-Tech Smooth-5 Combo Kit"، کلیک کنید.