بازاریاب مواد محترقه با بیش از 5000 عدد ترقه در بجنورد دستگیر شد

بازاریاب مواد محترقه با بیش از 5000 عدد ترقه در بجنورد دستگیر شد

گولوپ/خراسان شمالی فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد از دستگیری فروشنده مواد محترقه با بیش از 5000 عدد انواع ترقه توسط ماموران کلانتری 14 بجنورد خبر داد.

سرهنگ محمد گل محمدزاده بیان کرد: در پی کسب اطلاعات توسط ماموران کلانتری 14 مبنی بر فروش مواد محترقه به وسیله خودرو در سطح شهر موضوع با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش گولوپ، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، وی افزود: ماموران پس از شناسایی این شخص وی را در حال فروش مواد محترقه به یکی از مغازه ها دستگیر و پس از بازرسی خودرو بیش از 5000 عدد انواع مواد محترقه از این شخص کشف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه خودروی متهم توقیف و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد، خاطر نشان کرد: با عنایت به نزدیک بودن چهارشنبه آخر سال و خطرات احتمالی استفاده از مواد محترقه از شهروندان می خواهیم بر رفتارهای پر خطر جوانان و نوجوانان خود نظارت بیشتری داشته باشند و در صورت کسب اطلاعات در خصوص فروش مواد محترقه مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

پایان خبر گولوپ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازاریاب مواد محترقه با بیش از 5000 عدد ترقه در بجنورد دستگیر شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازاریاب مواد محترقه با بیش از 5000 عدد ترقه در بجنورد دستگیر شد"، کلیک کنید.