ایجاد درآمد پایدار رویکرد محوری این ارگان در مرکزی است – خبرگزاری گولوپ | اخبار ایران و جهان

ایجاد درآمد پایدار رویکرد محوری این ارگان در مرکزی است - خبرگزاری گولوپ | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار گولوپ، حجت الاسلام عبدالله واحدی شامگاه چهارشنبه در همایش تکریم و گرامیداشت امامزادگان استان مرکزی که در محل آستان مقدس حضرت سید اسحاق بن موسی الکاظم ساوه برگزار شد، گفت: در حال حاضر 71 بقعه در استان مرکزی دارای طرح جامع و 13 بقعه نیز داری طرح تیپ است.

وی افزود: 194 بقعه فاقد این طرح ها هستند هر چند ممکن است فعالیت عمرانی در آنها انجام شده باشد اما خارج از چهارچوب و ضابطه است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی تصریح کرد: ایجاد درآمد پایدار برای بقاع متبرکه استان در راستای اقدامات عام المنفعه در اولویت است.

حجت الاسلام واحدی افزود: در این خصوص همزمان با جمع آوری نذورات، سه برنامه اقتصادی بر اساس سیاست های ابلاغی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور شامل وقف مشارکتی با مشارکت عموم مردم، ساخت و سازهای عمرانی در اراضی بقاع و حمایت از طرح های دانش بنیان مورد توجه است.

حجت الاسلام واحدی بیان کرد: فراهم کردن شرایط برای حمایت از طرح های دانش اقدامی مهم و نو برای رفع مشکلات، ایجاد ارزش افزوده و درآمد پایدار در تمام بخش ها خواهد بود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت: انتظار می رود هیات امنای بقاع متبرکه و امامزادگان همکاری لازم را با این سازمان برای استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان به منظور ایجاد درآمد پایدار و رفع مشکلات این مجموعه داشته باشند.

وی افزود: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی در نظر دارد در راستای جلوگیری از هدر رفت منابع و جلب اعتماد مردم تا اوایل سال آینده طرح جامع تمام بقاع را تهیه کند و تا پایان سال جاری نیز صدور سند مالکیت 82 بقعه باقی مانده انجام می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ایجاد درآمد پایدار رویکرد محوری این ارگان در مرکزی است – خبرگزاری گولوپ | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ایجاد درآمد پایدار رویکرد محوری این ارگان در مرکزی است – خبرگزاری گولوپ | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.