انتقال شرکت ها و شعبه از مناطق آزاد به سرزمین اصلی میسر شد

انتقال شرکت ها و شعبه از مناطق آزاد به سرزمین اصلی میسر شد

در نشست تخصصی سازمان های مناطق آزاد کشور با سازمان ثبت اسناد و املاک و
 با توجه به تحقق شعار سال و برای حل مشکلات عدیده سرمایه گذاران مناطق آزاد در انتقال شرکتها و ایجاد شعبه آنها به سرزمین اصلی و بالعکس که سالها با این مشکل مواجه بودند، شیوه نامه ای تدوین شد.

به گزارش گولوپ، در این نشست تخصصی شیوه نامه ای در 4 ماده و 25 بند به منظور رفع این مشکل با ابتکار اداره کل ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری تدوین شد.

پس از بررسی های لازم در نشست تخصصی با حضور مسیولین مناطق آزاد و بر اساس تفاهم نامه ریاست عالی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و رییس دبیرخانه شورای مناطق آزاد به امضای معاونت اسناد سازمان ثبت و معاون حقوقی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد قرار گرفت.

ابوالفضل نصیری مدیرکل ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری در این باره گفت: از این پس به ساده ترین صورت ممکن و با رویکرد تسهیل وتسریع انتقال شرکت هایی که هدف جدیدی برای سرمایه گذاری در سرزمین اصلی دارند، صورت می پذیرد.

وی گفت: همچنین  ضمن بررسی مشکلات تعیین نام شرکت های مناطق آزاد و بازبینی شرکت ها در خصوص مباحث تکالیف مشترک دو سازمان در تنظیم الکترونیکی شرکت ها با فناوری های نوین بررسی و تفاهم لازم صورت گرفت.

پایان خبر گولوپ 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انتقال شرکت ها و شعبه از مناطق آزاد به سرزمین اصلی میسر شد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انتقال شرکت ها و شعبه از مناطق آزاد به سرزمین اصلی میسر شد"، کلیک کنید.