افتتاح 5 پروژه ورزشی در خوزستان

افتتاح 5 پروژه ورزشی در خوزستان

گولوپ/خوزستان پنج پروژه ورزشی در استان خوزستان به بهره برداری رسید.

طی مراسمی امروز، 30 فروردین ماه با حضور مدیرکل دفتر فنی مهندسی وزارت ورزش و جوانان، مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان، نماینده مردم اندیمشک در مجلس، فرماندار شهرستان، معاون فنی مهندسی اداره کل ورزش و جمعی از مسیولان، مدیران و جامعه ورزش شهرستان، چهار پروژه ورزشی در شهرستان اندیمشک افتتاح شد.

به گزارش گولوپ، زمین چمن مصنوعی گلک، زمین چمن مصنوعی شهرک آزادی، زمین چمن مصنوعی 4 آذر و پیست موتور سواری شهرستان اندیمشک 4 پروژه ای بودند که با حضور مسوولان و مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان به بهره برداری رسیدند.

این پروژه ها با اعتباری بالغ بر 16 میلیارد تومان و از منابع مسیولیت های اجتماعی نفت تامین و احداث شده اند. 

همچنین پیش از این در فروردین ماه، یک زمین چمن مصنوعی در دارخوین به افتتاح رسیده بود. در حالی تاکنون 5 پروژه ورزشی در استان به بهره برداری رسیده است که پیش بینی می شود تا پایان سال این تعداد پروژه به 70 پروژه برسد.

پایان خبر گولوپ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افتتاح 5 پروژه ورزشی در خوزستان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افتتاح 5 پروژه ورزشی در خوزستان"، کلیک کنید.