ارایه خدمات امدادی به 415 حادثه دیده در چهارمحال و بختیاری

ارایه خدمات امدادی به 415 حادثه دیده در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری گولوپ استان چهارمحال و بختیاری، مسعود مثنوی اظهار داشت: در این بازه زمانی 19 حادثه در سطح چهارمحال و بختیاری به وقوع پیوست که به دنبال آن 93 خانوار و 415 نفر دچار حادثه و 32 نفر مصدوم شدند.

وی افزود: نیروهای امدادی به 92 نفر امدادرسانی کردند، 1 نفر به صورت سرپایی مداوا شد و 10 نفر را به مرکز درمانی منتقل کردند.

مثنوی با اشاره به رهاسازی 2 مصدوم از حوادث جاده ای و 93 نفر از سیل و آبگرفتگی به دنبال فعالیت سامانه بارشی در استان، اضافه کرد: 10 نفر و 2 خانوار اسکان داده شدند و نیروهای امدادی 6 نفر را به مناطق امن منتقل کردند.

وی به اقلام توزیع شده در بین حادثه دیدگان اشاره کرد و گفت: 128 کیلوگرم نایلون، 50 تخته پتو، 3 تخته زیرانداز، 3 تخته موکت و 46 بسته مواد غذایی 72 ساعته در بین حادثه دیدگان توزیع شد.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ارایه خدمات امدادی به 415 حادثه دیده در چهارمحال و بختیاری" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ارایه خدمات امدادی به 415 حادثه دیده در چهارمحال و بختیاری"، کلیک کنید.