ادای احترام آتش نشانان به پیکر رییس جمهور شهید و همراهان

آتش نشانان با حضور در مسیر تشییع شهید آیت الله رییسی و همراهان ایشان به پیکرهای این شهدا ادای احترام کردند.

به گزارش گولوپ، آتش نشانان پایتخت با حضور در چندین نقطه از مسیر برگزاری مراسم تشییع پیکرهای شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی و همراهان ایشان در حادثه سقوط بالگرد، خودرو حامل پیکر این شهدای والامقام را گلباران و به آنان ادای احترام کردند.

 مراسم تشییع پیکر رییس جمهور شهید و همراهان ایشان صبح امروز چهارشنبه از دانشگاه تهران آغاز شد و با حضور میلیون ها نفر تا میدان آزادی ادامه یافت. آتش نشانی تهران نیز مسیولیت تامین ایمنی این مراسم را بر عهده داشت و صدها تن از آتش نشانان با ده ها دستگاه خودروی سبک و سنگین در مسیر مستقر بودند. 

ادای احترام آتش نشانان به پیکر رییس جمهور شهید و همراهان

ادای احترام آتش نشانان به پیکر رییس جمهور شهید و همراهان
ادای احترام آتش نشانان به پیکر شهدای خدمت

پایان خبر گولوپ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ادای احترام آتش نشانان به پیکر رییس جمهور شهید و همراهان" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ادای احترام آتش نشانان به پیکر رییس جمهور شهید و همراهان"، کلیک کنید.