اخذ موافقت نامه احداث بیمارستان 600 تختخوابی در ارومیه

اخذ موافقت نامه احداث بیمارستان 600 تختخوابی در ارومیه

گولوپ/آذربایجان غربی رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان غربی گفت: مناقصه بیمارستان 450 تختخوابی شهید بهشتی ارومیه در حال انجام است و در حال حاضر شاهد آغاز فاز تکمیلی آن هستیم.

دکتر ولی زاد با بیان اینکه پروژه های بیمارستانی  350  تختخوابی مهاباد ، 350  تختخوابی میاندوآب ، 250 تختخوابی بوکان در جنوب استان و پروژه های بیمارستانی 100 تختخوابی چایپاره و 250 تختخوابی سلماس در شمال استان در حال احداث افزود: فاز توسعه بیمارستان 202 تختخوابی نقده و بیمارستان 85 تختخوابی اشنویه نیز به زودی در استان  افتتاح می شوند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان از اخذ مجوز ساخت بیمارستان 600 تختخوابی ارومیه با قابلیت ارتقا به هزار تخت خبر داد و گفت: خوشبختانه با عنایت وزیربهداشت ، مقام عالی استان، ریاست سازمان برنامه و بودجه و تلاش های حوزه توسعه منابع فیزیکی و امور عمرانی دانشگاه، هفدهم اردیبهشت ماه سال جاری موافقت احداث این بیمارستان اخذ شد و به زودی اقدامات لازم جهت آغاز مناقصه  و شروع پروژه آغاز خواهد شد.

به گزارش گولوپ به نقل از پایگاه خبری و اطلاع رسانی وب دا، وی ابراز امیدواری کرد که با احداث دوبیمارستان 450 و 600 تختخوابی ارومیه وضعیت استان از لحاظ داشتن تختهای بیمارستانی به وضعیت مطلوبی در کشور برسد.

پایان خبر گولوپ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اخذ موافقت نامه احداث بیمارستان 600 تختخوابی در ارومیه" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اخذ موافقت نامه احداث بیمارستان 600 تختخوابی در ارومیه"، کلیک کنید.