آمادگی برای ایجاد بازارچه صنعتی گرمسار

آمادگی برای ایجاد بازارچه صنعتی گرمسار

گولوپ/سمنان استاندار سمنان از آمادگی این استان برای ایجاد بازارچه صنعتی گرمسار خبر داد.

سیدمحمدرضا هاشمی شامگاه 20 خرداد در سفر به گرمسار و در نشست تبیینی با موضوع مشارکت در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با فعالان اقتصادی و تعاونگران بخش ایوانکی شهرستان گرمسار اظهار کرد: در صورت حضور متقاضیان و همچنین استعدادیابی و نیاز سنجی ظرفیت فروش محصولات صنعتی در حوزه شهرستان گرمسار، آمادگی داریم تا با واگذاری زمین و همکاری و مساعدت با دستگاه های اجرایی متولی امر، بازارچه صنعتی شهرستان گرمسار را در این منطقه را راه اندازی کنیم.
وی گفت: امروز با حضور در شهرستان گرمسار، برگزاری جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و بازدید و افتتاح چند واحد تولیدی، اقدامات مطلوب و مصوبات خوبی به تصویب رسید که انشالله شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش برای این شهرستان باشیم .

وی افزود: موارد و مباحث مرتبط با زمین، زیرساخت برق، آب و سایر موضوعات مطرح شده در حوزه فعالان اقتصادی، صنعت و تولید پیگیری، بررسی و رسیدگی خواهد شد.

استاندار سمنان تصریح کرد: دومین پارک اقتصاد دیجیتال کشور در استان سمنان راه اندازی شده است، لذا در راستای کسب و کارهای نوین، شرکت های دانش بنیان و اقتصاد دیجیتال، تسهیلات ویژه ای را در نظر گرفته و به متقاضیان از جمله افراد متقاضی در حوزه شهرستان گرمسار پرداخت می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: با رویکرد شخص شهید جمهور، آیت الله دکتر رییسی(ره) به بحث شهرک های صنعتی، رونق تولید و ارتقاء صنعت، در استان سمنان در بحث تامین زمین برای سرمایه گذاران و صاحبان صنایع، تامین زیرساخت و همچنین تامین آب اقدامات ارزنده و ماندگاری صورت گرفت.

هاشمی خاطر نشان کرد: حمایت از شرکت های تعاونی از دیگر اولویت ها و برنامه های اساسی ما در سطح استان است که در این بخش آمادگی برای پرداخت تسهیلات به منظور تحقق شعار سال و مشارکت مردم در امر تولید وجود دارد.

استاندار سمنان گفت: بر اساس اعلام مرکز پژوهش های مجلس، استان سمنان در حوزه های امنیت اقتصادی برای حضور سرمایه گذاران و همچنین رضایتمندی واحدهای تولیدی از منظر تسهیل وپیگیری و پیشبرد در امور، در جایگاه های برتر کشور قرار دارد.

پایان خبر گولوپ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آمادگی برای ایجاد بازارچه صنعتی گرمسار" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آمادگی برای ایجاد بازارچه صنعتی گرمسار"، کلیک کنید.